Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jehla v kupce sena
K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu nenajdou? Pochopitelně k ničemu.…
Průvodce úspěšnou prezentací
Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes mají lepší přístup k…
Polovina roku za vámi a nic...?
Jak vám jdou obchody? Pokud nezní vaše odpověď fantasticky nebo skvěle, měli byste začít věnovat…
Udělej si sám
Stále více firem nezávisle na velikosti vede své zákazníky k samoobslužnému chování. Všichni známe…
Jen je nechte, ať o vás mluví
Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat…
Naslouchání hlasu klientů
Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude úspěšnější než ta, která jim…
Jako Fénix z popela
Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do obchodního světa jako…
Jak se platí marketing?
Snižování nákladů přineslo v posledních letech firmám mnoho výhod. Nyní je aktuální otázkou…
Česká firma a internetová kampaň
Názory českých firem na využití internetových kampaní se zabývala studie společnosti Digimark s…