Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Konec je teprve začátek
Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si diváci odnášejí nejčastěji…
Vylepšete služby zákazníkům
Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí…
Jak se vystavit na výstavě
Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce efektivním marketingovým…
Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka
Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových stránek nebo dokonce na…
Čtyři dimenze úspěšného produktu
Nový produkt může být úspěšný pouze tehdy, pokud bude lepší než existující produkty ve smyslu…
Troufnete si na blog?
O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy mohou být cenným nástrojem…
Kouzelné slovíčko
Jak zní to kouzelné slovo, které nám maminky jako dětem neustále připomínaly, když jsme chtěly o…
Sedm kroků k úspěšné prodejní prezentaci
Kvalita prodejních prezentací z velké čísti rozhoduje o tom, zda potenciální zákazník zůstane, nebo…
Vše, co potřebujete vědět o marketingu, jste se naučili na střední škole
Možná jsme se neučili o komplikovanosti měření, delikátnosti kvalitativního průzkumu nebo citlivosti…