Články z oblasti vzdělávání a poradenství
K pozitivnímu působení na zákazníka
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není pochyb. Platí to i v…
Ptejte se stokrát jinak
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí pár tipů, jak to udělat.…
Zákazník vás vidí
Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších řešení pro získání co…
Aby zákazník nezkolaboval
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska vyřídí ročně přes šest…
Od monologu k dialogu
Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou dialogem se ziskovými…
Jak těžit z nespokojenosti zákazníků
Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru, získáme procento těch, kteří…
Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací. Ne každý přednášející s…
Poznejte zákazníky individuálně
Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět vlastní průzkumy…
Co by vám zákazník rozhodně neměl říci
Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí…