Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Kdy říci zákazníkovi ne
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce…
Loajalita se vyplatí
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality…
7 cest k modernímu prodejnímu uvažování
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o…
Zákazník jako součást obchodování
Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i…
Současný zákazník, nejlepší zákazník
Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů.…
Zákazník není na jedno použití
Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití leží ve vašem archivu.…
Berte to osobně
Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup.…
Klíč k loajalitě
Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk. Posilovat loajalitu zákazníků…
Naslouchat zákazníkovi nestačí
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za…