Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Naslouchat jako profesionál

Schopnost naslouchat druhým patří ke klíčovým předpokladům úspě&…

Jak komunikovat s negativními lidmi?

První rada zní omezit kontakt na minimum, snažit se negativním lidem zcela…

Nasloucháním k lepší kariéře

Máte dobré vzdělání a odborné znalosti, pracujete pilně a…

3 kroky k hladšímu zavádění změn

Většina manažerů ví, jak obtížné je zavádět organizační…

Mladý šéf nemusí být pohroma

Stále častěji se stává, že starší zaměstnance řídí…

Základy efektivní práce s hlasem

Lidský hlas dokáže vyjádřit širokou škálu významů a emocí. Patří k důležitým součástem neverbální…

Naslouchání nemusí být překážkou

Naslouchání je velmi důležitou komunikační strategií, zároveň v&…

Nebojte se asertivity

Každý, kdo zná každodenní schůzky a interakce s kolegy či zákazní…

Kdy a jak kritizovat nadřízené

Nedávná veřejná kritika administrativy amerického prezidenta Obamy z &…

Výpis 13061314 z celkem 2108