Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Naslouchat jako profesionál
Schopnost naslouchat druhým patří ke klíčovým předpokladům úspě&…
Jak komunikovat s negativními lidmi?
První rada zní omezit kontakt na minimum, snažit se negativním lidem zcela…
Nasloucháním k lepší kariéře
Máte dobré vzdělání a odborné znalosti, pracujete pilně a…
3 kroky k hladšímu zavádění změn
Většina manažerů ví, jak obtížné je zavádět organizační…
Mladý šéf nemusí být pohroma
Stále častěji se stává, že starší zaměstnance řídí…
Základy efektivní práce s hlasem
Lidský hlas dokáže vyjádřit širokou škálu významů a emocí. Patří k důležitým součástem neverbální…
Naslouchání nemusí být překážkou
Naslouchání je velmi důležitou komunikační strategií, zároveň v&…
Nebojte se asertivity
Každý, kdo zná každodenní schůzky a interakce s kolegy či zákazní…
Kdy a jak kritizovat nadřízené
Nedávná veřejná kritika administrativy amerického prezidenta Obamy z &…
Výpis 1306 až 1314 z celkem 2108