Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Umíte se omluvit?

I těm nejlepším a nejvýkonnějším zaměstnancům se někdy může st&…

Umíte jednat s nepříjemnými lidmi?

Pan Nepříjemný může být váš šéf, zákazn&…

Vůdcovství beze slova

Vůdce toho někdy řekne více beze slov, než kdyby mluvil. Bohužel však často doch&…

Dvě pravidla úspěšné prezentace

Většina neúspěšných prezentací selhává v důsledku…

Uhm, ehm...

Pravděpodobně jste zažili mluvčí, kterým jste chtěli věnovat pozornost, znemožnilo v&…

Jména se dají zapamatovat

Řada obchodních, ale i romantických schůzek byla zmařena tím, že si někdo…

Opravdu vás mají rádi?

Většina manažerů si myslí, že dělá svou práci dobře a dokáže si…

Etiketa mobilní komunikace

Mobilní technologie nám umožnily pohodlně telefonovat a udržovat neustálou…

Jak poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu

Říkat zaměstnancům, jak se mají zlepšit, je vždy důležité, ale nikdy př&…

Výpis 13151323 z celkem 2108