Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Umíte se omluvit?
I těm nejlepším a nejvýkonnějším zaměstnancům se někdy může st&…
Umíte jednat s nepříjemnými lidmi?
Pan Nepříjemný může být váš šéf, zákazn&…
Vůdcovství beze slova
Vůdce toho někdy řekne více beze slov, než kdyby mluvil. Bohužel však často doch&…
Dvě pravidla úspěšné prezentace
Většina neúspěšných prezentací selhává v důsledku…
Uhm, ehm...
Pravděpodobně jste zažili mluvčí, kterým jste chtěli věnovat pozornost, znemožnilo v&…
Jména se dají zapamatovat
Řada obchodních, ale i romantických schůzek byla zmařena tím, že si někdo…
Opravdu vás mají rádi?
Většina manažerů si myslí, že dělá svou práci dobře a dokáže si…
Etiketa mobilní komunikace
Mobilní technologie nám umožnily pohodlně telefonovat a udržovat neustálou…
Jak poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu
Říkat zaměstnancům, jak se mají zlepšit, je vždy důležité, ale nikdy př&…
Výpis 1315 až 1323 z celkem 2108