Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Charisma na povel: Může se člověk naučit být charismatický?

Lidé, o kterých říkáme, že mají charisma, jsou většinou lidé, kteří dovedou ostatní inspirovat,…

Jak připravit údernou prezentaci

Připravujete prezentaci pro management, pro váš tým nebo pro obchodní partnery? Máte prezentovat…

5 věcí, které manažer nesmí nikdy vyřknout před svým týmem

Být manažerem znamená mít i velkou odpovědnost – mimo jiné to znamená, že manažer musí jít ostatním…

Pět smrtelných hříchů při videohovoru

Komunikace online má svá specifika i svoji vlastní etiketu. A s rozšířením komunikace na dálku je…

4 způsoby, jak na pracovišti zaručeně ztratit důvěryhodnost

Stát se manažerem a úspěšně vést tým lidí sebou nese i nutnost vyznat se ve firemní politice, umět…

7 tipů, jak s podřízeným vést debatu na nepříjemné téma

Kvality manažera se více než kdy jindy poznají v době krize a ve vyhrocených situacích. A obecně…

Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout

Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být…

Jak mluví správný leader?

Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro svoji vizi, neznamená mít…

6 základů neverbální komunikace, které by měl znát každý manažer

Coby vedoucí týmu se nevyhnete tomu, že budete mluvit před lidmi. Budete muset prezentovat výsledky,…

Výpis 136144 z celkem 2108