Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Charisma na povel: Může se člověk naučit být charismatický?
Lidé, o kterých říkáme, že mají charisma, jsou většinou lidé, kteří dovedou ostatní inspirovat,…
Jak připravit údernou prezentaci
Připravujete prezentaci pro management, pro váš tým nebo pro obchodní partnery? Máte prezentovat…
5 věcí, které manažer nesmí nikdy vyřknout před svým týmem
Být manažerem znamená mít i velkou odpovědnost – mimo jiné to znamená, že manažer musí jít ostatním…
Pět smrtelných hříchů při videohovoru
Komunikace online má svá specifika i svoji vlastní etiketu. A s rozšířením komunikace na dálku je…
4 způsoby, jak na pracovišti zaručeně ztratit důvěryhodnost
Stát se manažerem a úspěšně vést tým lidí sebou nese i nutnost vyznat se ve firemní politice, umět…
7 tipů, jak s podřízeným vést debatu na nepříjemné téma
Kvality manažera se více než kdy jindy poznají v době krize a ve vyhrocených situacích. A obecně…
Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout
Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být…
Jak mluví správný leader?
Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro svoji vizi, neznamená mít…
6 základů neverbální komunikace, které by měl znát každý manažer
Coby vedoucí týmu se nevyhnete tomu, že budete mluvit před lidmi. Budete muset prezentovat výsledky,…