Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pět smrtelných hříchů při videohovoru
Komunikace online má svá specifika i svoji vlastní etiketu. A s rozšířením komunikace na dálku je…
4 způsoby, jak na pracovišti zaručeně ztratit důvěryhodnost
Stát se manažerem a úspěšně vést tým lidí sebou nese i nutnost vyznat se ve firemní politice, umět…
7 tipů, jak s podřízeným vést debatu na nepříjemné téma
Kvality manažera se více než kdy jindy poznají v době krize a ve vyhrocených situacích. A obecně…
Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout
Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být…
Jak mluví správný leader?
Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro svoji vizi, neznamená mít…
6 základů neverbální komunikace, které by měl znát každý manažer
Coby vedoucí týmu se nevyhnete tomu, že budete mluvit před lidmi. Budete muset prezentovat výsledky,…
Zásady poskytování efektivní zpětné vazby
Zpětná vazba podřízeným pracovníkům je jedním z nejlepších nástrojů jejich rozvoje. Zásadní roli v …
Pět signálů, že jste mikro-manažer
Mikro-management. Jedná se o praktiku, kdy vedoucí takříkajíc stojí za zády pracovníka a kontroluje…
Naučte se mluvit tak, aby vás lidé rádi poslouchali
Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví. Ať už se jedná o soukromý…