Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Etiketa na poradě

Porady mají svá pravidla, nejen pokud jde o organizaci, ale i o společenské chování. V každé firmě…

Jak se chovat při videokonferenci

Díky dokonalejším a levnějším technologiím přibývá společností a manažerů, využívajících…

Zlatá pravidla interpersonální komunikace

Různí lidé, kultury i filozofie mají své jedinečné způsoby vytv&…

Špatný šéf, špatný zaměstnanec

Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA)…

Naučte se přijímat kritiku

Přijímání kritiky je důležitou součástí vůdcovství. Řada vůdců ji však přijímat neumí. Kdyby…

Jak si zapamatovat jména

Zapamatování jména zákazníka může pomoci zlepšit prodej vašich produktů či služeb. Řada lidí má však…

Průvodce komunikací v období změn

Když se firma chystá na nový projekt nebo jen usiluje o změnu zavedených procesů, nevyhnutelně se…

Jak na obchodní dárky

Obchodní dárky mají sloužit určitému účelu poděkování zákazníkům, upevňování vztahů nebo podpoře…

Manažerská rétorika

Zvládnutí zásad komunikace je nezbytnou součástí manažerské práce. V USA nebo Británii je proto…

Výpis 15851593 z celkem 2108