Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Kritické vůdcovské dovednosti - 2. část
Vůdcům by nemělo chybět osm základních dovedností. Tyto dovednosti určilo americké Centrum pro…
Čtyři pasti obchodní vážnosti
Past touhy po záhadnostiTechnické termíny jsou prázdnými kaloriemi obchodní komunikace. Týká se to…
Přilákejte klienty na vizitku
Řekněme, že jste právě nastoupili do nové funkce. Setkáte se s významným potenciálním klientem a…
Na cestě k asertivitě
Něco děláte a potřebujete pomoc druhého člověka. Můžete o ni požádat, vyžadovat ji nebo sedět a…
Jak vybírat obchodní dárky
Dárky, které vybíráte pro své obchodní partnery, o vás mnohé vypovídají. Ukazují, jak své partnery…
Jak vést dialog se zaměstnanci
Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš…
Několik rad pro oběd s klientem
Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…
Komunikace je základ
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…
Nerozhodnost škodí
Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v pracovním i osobním životě.…