Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Na cestě k asertivitě

Něco děláte a potřebujete pomoc druhého člověka. Můžete o ni požádat, vyžadovat ji nebo sedět a…

Jak vybírat obchodní dárky

Dárky, které vybíráte pro své obchodní partnery, o vás mnohé vypovídají. Ukazují, jak své partnery…

Jak vést dialog se zaměstnanci

Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš…

Několik rad pro oběd s klientem

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…

Komunikace je základ

Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…

Nerozhodnost škodí

Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v pracovním i osobním životě.…

Berte obchod osobně

Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním…

Čas vypnout mobilní telefon

Dva nedávné průzkumy společnosti NFI Research, které proběhly mezi manažery na území Spojených…

Trochu respektu do toho pracování

Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv svých slov a činů na…

Výpis 16121620 z celkem 2123