Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Na cestě k asertivitě
Něco děláte a potřebujete pomoc druhého člověka. Můžete o ni požádat, vyžadovat ji nebo sedět a…
Jak vybírat obchodní dárky
Dárky, které vybíráte pro své obchodní partnery, o vás mnohé vypovídají. Ukazují, jak své partnery…
Jak vést dialog se zaměstnanci
Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš…
Několik rad pro oběd s klientem
Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…
Komunikace je základ
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…
Nerozhodnost škodí
Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v pracovním i osobním životě.…
Berte obchod osobně
Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním…
Čas vypnout mobilní telefon
Dva nedávné průzkumy společnosti NFI Research, které proběhly mezi manažery na území Spojených…
Trochu respektu do toho pracování
Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv svých slov a činů na…