Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Obchodní e-mail není pubertální diskusní skupina
Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou úroveň, do světa byznysu…
Virtuální tým není flákárna
I pro virtuální týmy je komunikace zásadní záležitostí. Zaměstnanci spolupracující prostřednictvím…
Kdo to řekl? Snad ne já...
Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte ho, nebo se mu po chvíli…
Jak začít s blogováním v obchodu
Blogování rychle proniká i do obchodního světa. Manažeři a podnikatelé totiž mohou z internetových…
Jak změnit něčí názor?
Vůdci jsou především lidé, kteří mění názory ostatních. To tvrdí harvardský psycholog *Howard…
Skrytá cena informací
Rozhodování vyžaduje informace. Proto se také tak daří nejrůznějším poradcům. Pokud však za…
Slova, slova, slova
Řada vedoucích pracovníků se domnívá, že slovy nemůže sobě ani svým zaměstnancům ublížit. Opak je…
Aby porada byla paráda
Chytří manažeři využívají porady k tomu, aby nasměrovali ostatní nejvhodnějším směrem. Ne každá…
Jak přežít e-mail
Spolu s postavením ve firmě roste i počet e-mailů, které je třeba vyřizovat. Neefektivní vyřizování…