Články z oblasti vzdělávání a poradenství
10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem
Každý řečník se musí čas od času zabývat problémy s vyrušujícími diváky, ať již přijdou pozdě,…
Jak se stát lepším spíkrem
Ve světě obchodu se nevyhneme veřejným vystoupením. Umět se patřičně prezentovat je důležité,…
Když se z uživatele stává zákazník
V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel bankovního účtu,…
Heather běží o zákazníka
Mobilní služby by již měly výrazně pomáhat obchodníkům k tomu, co dělají nejlépe prodeji nikoli…
Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci
Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit…
Nedělejte to jako GM
Společnost General Motors si zvolila na svých webových stránkách velmi netradiční reklamní kampaň,…
Hodnota personalizace při řízení vztahů se zákazníky
Asi každý manažer tuší, že čím více bude se svými zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci…
Komunikační bariéra
Marketingoví pracovníci nemluví stejným jazykem jako pracovníci oddělení informačních technologií.…
Sedm rad pro otázky a odpovědi na prezentacích
Mnoha pracovníkům, kteří mají vést veřejnou prezentaci dělají starosti závěrečné okamžiky jejich…