Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska
Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím nejrůznějších kanálů.…
Méně znamená více
Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují stylem za málo peněz…
Myslete jako zákazníci
Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník myslí a jak při svém…
Vyléčíme PowerPointovou depresi?
PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto, že s ním neumíme…
Někdo umí, někdo neumí
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum.…
Jak zchladit rozpáleného zákazníka
Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se…
Budoucnost v reálném čase (RTE)
Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na…
Špiónem u konkurence: 4 legální kroky
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách…
Jak předvídat současnou a budoucí poptávku
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…