Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Úspěch na obchodní výstavě - uvažovat dopředu a neprodávat
Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům hledání nových obchodních…
Pravidla uzavírání obchodů v ekonomické recesi
Přes všechny negativní novinové titulky je stále řada obchodních příležitostí, dokážete-li se knim…
Na stížnosti zákazníků s grácií (a emoční inteligencí)
Stížnosti zákazníků nebo negativní zpětná vazba mohou být pozitivním aspektem rozvoje vaší firmy.…
Spokojenost není loajalita
Mnoho firem si stále neuvědomuje dlouhodobou hodnotu loajálních zákazníků a zaměstnanců. Investují…
Modrá je dobrá - pro kreativitu
Nová studie kanadské University of British Columbia rozsoudila dlouhodobý spor mezi marketéry a…
Kde se ani v krizi nešetří?
Americká Národní asociace pro obchod se zvláštními potravinami očekává pro letošní rok 4% propad v…
Lepšími zákaznickými službami k většímu podílu na trhu
Jestliže řídíte společnost poskytující služby, uzrály pro vás podmínky do té míry, že můžete ze…
Proč se vyhnout "bezpečným" prezentacím?
Čím více se dnes snažíte předcházet selhání, tím větší je pravděpodobnost, že selžete. Bezpečí vás…
Pět tipů k výjimečné obchodní prezentaci
1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní…