Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?
Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o vaší hodnotě a…
Neprezentujte bez emocí
Největší pravdy bývají jednoduché. Zde je jedna, kterou by měli znát všichni v byznysu: Logika vede…
BMW vyzývá zaměstnance k nákupu svých vozů
Automobilka BMW zvolila netradiční přístup k podpoře prodeje svých vozů. Vyzvala zaměstnance, aby je…
Priorita číslo 1: Udržet si zákazníky
Pro malé firmy je vsoučasné době nejdůležitější, aby si dokázaly udržet stávající zákazníky.…
Využívají vaši obchodníci svůj plný potenciál?
Chcete-li mít kvalitní obchodníky, odpovězte si na následující otázky.- Věnují vaši obchodníci…
Prodej má stále svá pravidla
Žijeme vrychlé době, a tak není divu, že se mnozí obchodníci snaží najít nějaký zázračný lék na…
Základy PR se nemění
Vsoučasné době se hodně mluví o tom, jak sociální média a digitální marketing mění podobu public…
Dejte svým prezentacím lidskou tvář
Výraz lidského obličeje může mít silný vliv. Využijte ten správný při své příští prezentaci, abyste…
Jak překonat očekávání klientů
Při jednání s klienty nemůže nic nahradit kvalitní práci a ochotu spolupracovat. Vdobě zhoršené…