Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak na trému
Tréma je přirozenou součástí veřejného vystupování. Člověk se jí nemusí nikdy zbavit, může se však…
Pozor, padá značka!
Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout…
Lákadlo jménem Čína
Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v médiích věnovaných…
Odměňujte stálé zákazníky
Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich pěti tipů. Většina…
Vůdcovské styly východu a západu
Asie se v posledních desetiletích velice rychle ekonomicky rozvíjí. Profesor Harvard Business School…
Pravidlo č. 1 pro reklamu
Dnešní spotřebitelé jsou tak zavaleni přehnanými sliby a blýskavými kejklemi, že je snad jen jeden…
Obchodník, nebo robot?
Obchodníci bývají při telefonátech potenciálním klientům velmi neosobní. Opakují naučené věty, které…
Aby reklama nevyšla naprázdno
Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je…
Když utrácet, tak za bydlení
Úrokové sazby jsou vsoučasné době u nás na rekordně nízké úrovni 1,75 procenta. To je nejméně…