Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vyhrožovat ano, ale důvěryhodně
Plané vyhrožování při jednání poškozuje vaši reputaci, firmu i kýžený obchod. Vyhrožování…
PR: Aby váš e-mail získal pozornost
Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám se ale často nedaří…
On-line marketing pro podnikatele
Řada malých firem stále nemá své webové stránky. Internet přitom může mít zásadní vliv na úspěch…
Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem
Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy.…
Úspěšné řízení dodavatelského řetězce
Pro dnešní tržní prostředí je charakteristická kolísající poptávka, pokles zákaznické loajality,…
Jak manažer prezentoval, až doprezentoval
Při obchodní prezentaci se může snadno stát, že zaslepení tabulkami a powerpointovými slidy…
K čemu je vám newsletter?
Téměř každá společnost rozesílá svůj elektronický newsletter, ale…
Přidejte trochu obyčejné lidské slušnosti
Jeden klient se rozhodoval mezi několika firmami, které z nich zadat určitou zakázku. Nakonec si…
Když se obchody zpomalí...
Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další…