Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Není obchodník jako obchodník
Při nabízení svých služeb firmy často bojují s tím, že si je potenciální zákazníci stereotypizují…
Pravidla vztahu s agenturou
Partnerství, otevřená komunikace, spolupráce, oslavování úspěchů... to zní jako rady pro jakýkoli…
Sedmkrát o špatném budování kontaktů
O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více než čtyřicet let. Mnohým…
Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne
Riziko tištěných inzerátů spočívá v jejich podmíněnosti čtenářovou schopností číst. Uslyší čtenář ve…
Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy
Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu se však mnozí odborníci…
Pravidla prvního setkání
Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už se poprvé potkává s…
Tři důvody, proč mít e-newsletter i blog
S ostražitými protispamovými filtry není doručení elektronického newsletteru tak snadné jak bývalo.…
IT, obchod a řízení výkonnosti
Rok 2004 se ve firmách nesl kromě jiného i ve znamení spolupráce informačních technologií s…
Jak nepřispívat ke spamové kalamitě
*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-maily jen těm lidem, kteří…