Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Mediální inspirace olympiádou
Ještě stále lze slyšet mediální dozvuky letošní olympiády. Můžeme se z této publicity poučit a něco…
Tři psychologické triky pro obchodníky
Ať jste jednotlivec prodávající podnikům nebo podnik prodávající jednotlivcům, v určitém bodě musíte…
Kde ztrácejí obchodníci drahocenný čas?
Obchodníci by měli pečlivě řídit svůj čas, aby jej mohli využívat co nejefektivněji. Pestrá škála…
Prezentace po prezentaci
Pokud po skončení prezentace vyzvete publikum, aby vám kladlo své otázky, získáte možnost posílit…
Než zveřejníte inzerát
Pokud chcete zvýšit úspěšnost vašeho inzerátu, zkuste si před jeho zveřejněním odpovědět na…
Nečekejte, že vám úspěch spadne do klína
Někteří lidé si myslí, že úspěch je věcí náhody. V jistém smyslu mají pravdu, ale ti úspěšní se…
Má vaše tisková zpráva vůbec šanci?
Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a pak svou zprávu v tisku…
Zákazníci chtějí pořád víc
Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto výsledku dospěl alespoň…
Prosím, napište o nás
Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno. Není těžké vztahy…