Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Čas jsou peníze
I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas, existují také další časové…
Desatero zákaznického servisu
Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy nemohly existovat.…
Jsou vůbec ze stejného týmu?
V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a bezmála stejný počet…
Něco na tom jménu je
Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí. Kladou si otázku, zda…
Pět fatálních marketingových chyb
Vaše marketingová kampaň upadá a vy přemýšlíte, jak je to možné. Investovali jste do ní mnoho práce…
Šest kroků do záře reflektorů
Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z neznáma do národní…
Recept na prodejní úspěch
Prodávání je podobné jako pečení masa. Dosažení dohody s rozhodující osobou vyžaduje mnoho času,…
Cesta k produktivitě dodávkových řetězců
Zásadní problém současného přístupu k řízení dodávkových řetězců spočívá v příliš úzkém vymezení. U…
Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti
Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda jsou zákazníci opravdu…