Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak se zbavit nákladných zákazníků bez ztráty reputace
Elegantní rozloučení s obtížným zákazníkem vyžaduje…
Není zákazník, není byznys
Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s&…
Jak překonat námitky zákazníků?
Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti výrobků či služeb, které…
Tajemství jednání s problematickými klienty
Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného obchodu. Ne s každým…
Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka
Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto…
Jak na problémové zákazníky
V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z …
Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci
Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání…
10 cest k rychlé ztrátě zákazníků
Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít zcela. Článek upozorňuje na…
7 pravidel získávání a udržení zákazníků
Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek shrnuje sedm nejdůležitějších…