Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zákazník nekupuje to, co prodáváte

Mezi tím, jak transakci se zákazníkem vnímá zaměstnanec firmy a…

Jak se spojit se zákazníky

Zákazníci potřebují mít pocit, že nakupují u někoho, komu mohou…

5 kroků k hodnotnější prezentaci

V obtížných ekonomických dobách hledají nakupující…

Jak se zbavit nákladných zákazníků bez ztráty reputace

Elegantní rozloučení s obtížným zákazníkem vyžaduje…

Není zákazník, není byznys

Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s&…

Jak překonat námitky zákazníků?

Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti výrobků či služeb, které…

Tajemství jednání s problematickými klienty

Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného obchodu. Ne s každým…

Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto…

Jak na problémové zákazníky

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z …

Výpis 253261 z celkem 400