Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zákazník nekupuje to, co prodáváte
Mezi tím, jak transakci se zákazníkem vnímá zaměstnanec firmy a…
Jak se spojit se zákazníky
Zákazníci potřebují mít pocit, že nakupují u někoho, komu mohou…
5 kroků k hodnotnější prezentaci
V obtížných ekonomických dobách hledají nakupující…
Jak se zbavit nákladných zákazníků bez ztráty reputace
Elegantní rozloučení s obtížným zákazníkem vyžaduje…
Není zákazník, není byznys
Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s&…
Jak překonat námitky zákazníků?
Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti výrobků či služeb, které…
Tajemství jednání s problematickými klienty
Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného obchodu. Ne s každým…
Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka
Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto…
Jak na problémové zákazníky
V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z …