Články z oblasti vzdělávání a poradenství
9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem
Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a vytvářet pozitivní zkušenosti.…
Než začnete jednat s náročným zákazníkem
Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek proto shrnuje několik…
4 chyby nezkušených obchodníků
1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení obchodníci často v tom, že…
5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání
Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a připravte se. Dobrý…
Nepřipravujte se o zákazníky
I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také vědět, co může udělat, aby jej…
5 strategií k získání důvěry zákazníků
Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z nejefektivnějších cest k …
Jak si zasloužit loajalitu zákazníků
Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní…
Zachovejte klid
Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se stává, že nespokojenost…
Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí
Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho udržení. Právě v současné…