Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zachovejte klid
Jak si udržet chladnou hlavu, když to nedokáží vaši zákazníci? Často se stává, že nespokojenost…
Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí
Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho udržení. Právě v současné…
7 cest k rychlejšímu prodeji
Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla konkurence u každé zakázky. V…
Jak snadno přijít o potenciální zákazníky
Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky nebo osobně - máte jen…
Jak (ne)uzavřít obchod
I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek…
Přílišné nadšení škodí prodeji
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli přílišnému nadšení. Kdy?-…
Jak příjemně zapůsobit na zákazníka
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze setkání svámi odnesou? Článek…
Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji
Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že…
Posloucháte své zákazníky?
Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim…