Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Několik tipů, jak coby manažer lépe a efektivněji komunikovat
Vedení lidí je z velké části o přímé interakci s podřízenými. Platí proto všeobecné pravidlo, že…
Martin Rejhon, ICT Pro: Rovnováha mezi empatií a odvahou je základem komunikace každého manažera
Komunikace je základem úspěšného manažera, který musí nejen rozumět své odbornosti, ale také…
3 způsoby, jak vylepšit vaše konverzace s podřízenými
Vztahy na pracovišti se budují především skrze efektivní a empatickou komunikaci. Ať už jde o běžný…
Efektivní (a populární) týmové porady: 3 tipy, jak na ně
Už jste někdy odcházeli z porady s pocitem, že jste místo produktivity ztratili hodinu času? Nejste…
Jak se naučit mluvit tak, že vás lidé budou opravdu poslouchat
Schopnost komunikovat tak, aby vás lidé opravdu poslouchali, je jednou z klíčových dovedností…
Staňte se oblíbeným vedoucím v těchto čtyřech krocích
Úspěšný manažer je ten, kdo dovede se členy svého týmu budovat pevné a dlouhodobé vztahy. Být…
I manažeři musí umět říkat „Ne“: Jak nastavit hranice, ale nebýt zbytečně prudérní
Vedení týmu není jen o delegování úkolů a podporování kreativity, ale také o nastavování hranic.…
Pomozte zakopat válečnou sekeru: Jak řešit konflikt mezi podřízenými
Konflikty v týmu jsou nevyhnutelné. Ať už jde o rozdílné názory, osobnostní třenice nebo stres z…
Marina Machovská, FranklinCovey: Pro lídry bude velkou výzvou udržet mladé zaměstnance motivované a nadšené, aniž by jim ubírali jejich obrovskou energii
V rozhovoru pro Management TV jsme přivítali paní Marinu Machovskou, lektorku a konzultantku ze…