Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek
Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která dokáže nejenom poskytovat…
Neztrácejte směr
Jedno rčení říká: Pokud nevíte, kam směřujete, můžete se vydat kteroukoliv cestou. V důsledku to…
Jakou hodnotu má důvěra?
Hodnota důvěry ve vzájemném vztahu se dá jen těžko měřit. Každý ji však pozná, když důvěru ztratí.…
Branding firemní kultury - sliby dané zaměstnancům
V poslední době se začala většina firem vydávat cestou co nejvolnějších pracovních vztahů. Preferují…
Připravujete prezentaci? Poučte se z televizních reklam
Proč jsou některé prezentace v PowerPointu lepší a některé horší? Proč mají některé tu úžasnou moc…
Najděte si čas (nejen) na marketing
Pracujete a máte málo času na to, abyste své produkty a služby také prodali? Člověk, který vlastní…
Zviditelněte svoji firmu - napište o ní článek
K propagaci firmy lze využít psaní odborných článků. Její manažer tak vstoupí do podvědomí čtenářů…
Od barona k hoteliérovi
Ještě nedávno měl ředitel regionální divize nadnárodní firmy (např. společnosti Coca-Cola) velkou…
Proč je e-mailová komunikace neefektivní?
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…