Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Prezentace bez legrace
V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity firem stále na větší…
Čelem vzad k lepší obchodní strategii
Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha nových zákazníků. Pracoval…
Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno
Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj program Napster, otevřel…
Jak bojují proti spamu státní instituce?
Internet se stal od počátku své existence centrem zájmu mnoha skupin lidí. Jednou z nich jsou…
Nebezpečně spokojený zákazník
Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele firmy nožem či pistolí.…
6 rad pro lepší vztahy se zákazníky
Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem.…
Motivační schéma jako marketingový nástroj
Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních pracovních sil. Schéma…
Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník
Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat.…
Měl by mít e-zákazník právo promluvit?
Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat…