Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Bolí vás nohy? Podnikejte doma!

Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář, sklad nebo továrna. Ne vždy…

Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více finančních prostředků do procesu…

Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS zprávy, internetový chat a…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci získali právo na to, aby…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů.…

Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných…

Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují…

Výpis 964972 z celkem 991