Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Bolí vás nohy? Podnikejte doma!
Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář, sklad nebo továrna. Ne vždy…
Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je
Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více finančních prostředků do procesu…
Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků
Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou…
Firmy musí hovořit jazykem zákazníků
Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS zprávy, internetový chat a…
Zákazník nikdy nezvoní dvakrát
Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát…
eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci získali právo na to, aby…
Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů.…
Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou
Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných…
Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů
E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují…