Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má…
Maličkost, na které záleží - prezentace značky
Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze prostřednictvím virtuálního…
Úpadek značek (brandů) v oblasti nových technologií
Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí zákazníků o značkách, které se…
Obchodní značky a počítačové hry: úspěch zaručen?
K mnoha reklamním kanálům, které se v současné době využívají (tisk, televize, Internet, e-mailový…
Návrhy sloganů na webové stránky
Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a hesel, umístěných na…
Outsourcing obchodních schůzek za účelem vyhledávání nových klientů
Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou požádal poradce, aby se…
Jak co nejlépe využít rozpočtu na marketing
Marketing a reklama jsou velmi důležité a proto by se měly promítnout v rozpočtu každé firmy. Někdy…
Proč "mobilní" znamená "jiný"
Jak se dají na Internetu vydělat peníze? Těžko. To mohou potvrdit desítky internetových firem, které…
Fúze prodejních kanálů - strukturovaný přístup k alokaci činností prodeje
Společnost Alexander Group Inc. (AGI) zjistila, že klíčové problémy zavádění CRM souvisejí s procesy…