Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Klíč k úspěšnému obchodování spočívá ve využití více kanálů
Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují zákazníky. Tento závěr…
USA: úpadek supermarketů, vysoké zisky obchodů se zlevněným zbožím
Teroristický útok na USA měl značný vliv na maloobchodní síť a vývoj obratu jednotlivých obchodních…
Jak se vypořádat s konkurencí
Článek je recenzí na knihu Judo Strategy: Turning Your Competitors Strength to Your Advantage (…
Značky a jejich vliv na zákazníka
Až dosud se tvrdilo, že zákazníci jsou manipulováni velkými firmami a jejich značkami, že se vytváří…
Obchodování v krizových situacích a psychologie zákazníků
Události z 11.9. silně poznamenaly americkou ekonomiku. Autor se v článku zabývá zejména…
Konkurence zvyšuje ekonomické riziko provozu elektráren
Restrukturalizace energetického sektoru podtrhuje význam technologického rizika pro věřitele. U…
Odhad vývoje na světových trzích v příštích dvou letech
V poslední době je velice moderní zveřejňovat nejrůznější trendy. Také centrum pro obchodní inovace…
Má Český Telecom koupit celý Eurotel?
Český telekomunikační trh má před sebou dvě významné události: privatizaci **Českých…
Služby zákazníkům a tok prací v call centru
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu call centra má nesporné…