Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Employer Branding podle Brembo Czech: Nemá cenu utrácet za kampaně, když vám nevěří ani zaměstnanci
Jedním z hlavních HR témat roku 2020 se stala strategie brandingu firmy a tvorba interní komunikace.…
ASIANA byla vždy pilířem, o který jsem se mohla opřít
Přizpůsobivost, flexibilita, důvěra nejen mezi klienty, ale hlavně mezi zaměstnanci, to vše pomáhá…
Dobrá pověst firmy a silná firemní kultura – to je základ, který nás udržuje v dobré kondici
Každá společnost se s důsledky pandemie vypořádává po svém. Pro HR oddělení, která mají na starosti…
Mladá generace nechce pracovat. Mýtus nebo realita?
„Mladí nechtěj´ makat!“ slyšela jsem za svou osmiletou kariéru trenéra seminářů na téma výběr a…
Při restrukturalizaci musí všichni včas vědět, na čem jsou
Při transformaci společnosti je důležité zajistit si klíčové lidi, kteří firmu ženou kupředu, udržet…
HR oddělení: spojenec nebo nepřítel zaměstnanců?
V ideálním případě by měli pracovníci vnímat personální oddělení jako svého spojence, který se stará…
Nový normál v práci není bez problémů – roste počet podaných výpovědí, více lidí pociťuje stres a vyhoření
Studie trhu práce ukazují, že návrat do zaměstnání po covidových pauzách není tak radostný, jak se…
Obětí domácího násilí se může stát každý. IKEA proto chrání své zaměstnance speciálními opatřeními
Společnost IKEA Česká republika podporuje oběti domácího násilí a v této iniciativě nezapomíná ani…
Lidské aspekty na online pracovišti – výzvy post-covid klimatu
Lidé jsou unavení. Chybí jim interpersonální vazby s kolegy či manažery. Vztahové aspekty práce,…