Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Ukažte zákazníkům, že posloucháte
Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají zákazníci rozčarovaní. Efektivní…
Jak na rozzlobeného klienta
Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba zvážit jeho hodnotu zpohledu…
25 cest k loajalitě zákazníků
Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající zákaznické služby základním…
Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě
Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich…
5 mýtů zákaznické loajality
Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak vytvářet loajalitu zákazníků a…
Pravidla prodeje v ekonomické krizi
Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných dobách. Kromě existence…
8 příležitostí pro poděkování zákazníkům
Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou dosáhnout, dokáží-li…
3 tipy pro přilákání více klientů
Získávání nových klientů je umění, se kterým se potýká řada podnikatelů. Firma může být úspěšná jen…
Deset tipů pro efektivní prodej
Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro efektivní prodej bez ohledu…