Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Slušné chování k zákazníkům nic nestojí
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že…
Zdarma k novým zákazníkům
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do jejich podvědomí dříve,…
Zákazník nemusí mít vždy pravdu
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci…
Proč dobře znát zákazníky
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za potenciálního partnera kohokoli?…
Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám obrovské výhody na základě…
Když zákazník zuří
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako frustrace a stresu. Když se…
Aby zákazník vydržel
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k…
Poznejte svého zákazníka
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka. Mnohé firmy však chápou…