Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zákazníci na celý život
Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně konkurenčním prostředí je…
Jak být přátelštější k zákazníkům
Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen…
5 rad pro budování loajality zákazníků
Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají…
Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u malých firem. Společně se…
Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem…
Všichni zákazníci si nejsou rovni
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k tomu, aby marketéři mohli…
Nechybujte při jednání se zákazníky
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte? Řekněme, že pokud…
Od oslovení po nákup
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a…
Jak si dlouhodobě udržet klienty
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty…