Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Nevzbuzujte zákaznický hněv
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale v této souvislosti již…
Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu pouze výjimečný zákaznický…
Když zákazník mlčí
S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho skutečné potřeby a…
Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících, může porazit konkurenci na…
Tajemství úspěšných prezentací
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování, nebude vadit, kolikrát…
Klíč k loajalitě zákazníků
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby, nabídky a ceny. Nová…
Posloucháte?
Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím souvisejcích výhod.…
Stížnost jako příležitost
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo své práce. Kdo by to také…
Být první se vyplatí
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí to s pamětí a výbavností…