Články z oblasti vzdělávání a poradenství
5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…
Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…
Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…
Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém,…
Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení…
Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…
Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné placení svých klientů. V drtivé…
Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu
Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než…
Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by mělo být součástí…