Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se…
Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…
Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat…
Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s…
Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s …
Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…
5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…
Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…
Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…