Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z domova, nyní společnosti lákají…
Jak reagovat na přehnané požadavky náročného zákazníka
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich…
Jak mít spokojené zákazníky?
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Odpověď zní:…
Deset statistik o zákaznickém servisu, které byste měli vědět
Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to jeden z nejčastějších…
Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé považují práci v klientském…
Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického…
Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná. Pokud vy jako poskytoval…
Šest zásad úspěšné komunikace s klienty v rámci zákaznického servisu
V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a nepříjemným situacím,…
Udělejte z vaší značky "love brand"
Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve vysoce konkurenčním prostředí…