Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou danou značku. A proto hraje…
Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky zákazníků stále stoupají a…
Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…
6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…
Tipy, jak získat loajální klientelu
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…
Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou výzvu. Když se klient…
Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v tom nejhorším případě…
Hybridní model fungování klade nové požadavky na řadové zaměstnance i jejich vedení. On-line mentoring pomáhá uspět v novém normálu
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou strategii i způsob fungování.…
Tři tipy, jak docílit loajální klientely
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…