Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet
Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a požadavky klientů. Stále však…
Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu?
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující, protože se zdá, že každý…
Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče
Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme šest nejzákladnějších a…
Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají její zákazníci i celá…
Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má často na výsledek a…
Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní komunikaci. V tom se nijak…
Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky
Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou poskytované zákaznické péče.…
Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu
Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků. Ulehčuje komunikaci mezi…
Applifting povede vývoj healthtechových aplikací pro kanadský technologický gigant Telus. Plánuje obsadit 70 nových pozic
Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health, healthtechovou divizi kanadské…