Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Dobrý zákaznický servis se vyplatí
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se však zamýšlí nad tím,…
Tomu říkáte zákaznický servis?
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší kontrolu nad interakcemi s…
Návrat zákaznických služeb?
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se zákazníky zejména kvůli…
Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl
Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům měly pomoci odhalit…
7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než arktický vichr venku.…
Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu
Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem, kterému velmi rychle…
Dobrý a ještě lepší zákaznický servis
To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost. Rychlá odpověď či reakce…
Zákaznické služby - lepší a efektivnější
Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy služby na neuvěřitelné…
Je CRM k ničemu?
Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky současným technologiím…