Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zákaznické středisko, které funguje
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací,…
Zákon zachování zákazníka
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že čas, za který určitá látka…
Zákazník potřebuje kontrolu
Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k úspěšnému on-line marketingu je…
Spokojenost není loajalita
Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by…
Chtějte více
Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní…
O hodnotě rozhoduje zákazník
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět tomu, o co se zákazníci…
Dobrý zákaznický servis se vyplatí
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se však zamýšlí nad tím,…
Tomu říkáte zákaznický servis?
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší kontrolu nad interakcemi s…
Návrat zákaznických služeb?
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se zákazníky zejména kvůli…