Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Desatero zákaznického servisu
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme…
Správa znalostí podpoří CRM
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými…
Co na tom zákaznickém servisu je?
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý představuje něco jiného.…
5 největších omylů zákaznických služeb všech dob
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět…
Péče o zákazníky i na nových trzích
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka. Pokročilejší marketingové…
Neizolujte zákaznický servis
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a…
Content inteligence v zákaznických službách
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek.…
Základy komunikace pro zákaznická střediska
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska.…
Aby péče o zákazníka byla zisková
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a…