Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Chmurná realita on-line zákaznických služeb
Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla prostřednictvím serveru…
Vnímání je realita
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech spokojenosti, které…
Hlasová odezva a šílený zákazník
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek…
Zákaznické středisko, které funguje
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací,…
Zákon zachování zákazníka
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že čas, za který určitá látka…
Zákazník potřebuje kontrolu
Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k úspěšnému on-line marketingu je…
Spokojenost není loajalita
Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by…
Chtějte více
Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní…
O hodnotě rozhoduje zákazník
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět tomu, o co se zákazníci…