Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pět tipů k výjimečné obchodní prezentaci
1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní…
Důvěryhodnost se počítá
Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky. Dnes je to složitější. Máte…
Co na vás zákazníci nesnášejí?
Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování Kelley Robertsonová shrnuje…
Jak budovat loajalitu zákazníků
Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je zavádět. - Nemluvte,…
Zákazníci nejsou rodina
Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru jejich e-mailových zpráv,…
Jak získat zákazníky, kteří od vás odešli
Každá firma má zákazníky, kteří od ní odešli. Mohly…
Jak na zpětnou vazbu od zákazníků
Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících, získáváte konkurenční výhodu na…
Jak získat loajální zákazníky
- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého příchozího klienta. Úsměv a…
6 kroků k loajálnějším zákazníkům
Všichni víme, jak důležité je mít loajální zákazn&…