Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Devět rad pro zvýšení loajality zákazníků
Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou loajální zákazníci.…
Jak chytit opatrné zákazníky
Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání nových zákazníků. Snaží…
Sedm kroků k úspěšnému prodeji
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí. Jde o to vytvořit si…
Šest rad pro budování kontaktů
Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů, zájmu o lidi, rozšiřování…
Zmlkni a prodávej
Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb nebo zkušenosti. Konzultant…
Pět kroků k loajálním zákazníkům
Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování loajality stávajících…
Čtyři fáze složitého obchodu
Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti. Když se pak ale dostane na…
5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka
Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním konkurenčním světě? Je…
Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem
Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s nespokojenými klienty.…