Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zavolá zpátky?
Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom, že marně očekává, že mu…
Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky
Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného oslovení a udržení zákazníků.…
Zlatá pravidla prodeje
Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.- Dívejte se očima klientů.…
11 cest k zákazníkům
Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít skvělý produkt nebo službu…
5 tipů pro budování kontaktů
Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak získat nové zákazníky a…
Proč vás prezentace může stát obchod
I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují technické stránce…
Sedm mýtů o prodeji
Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje sedm nejčastějších.-…
Cesta do hlubin zákazníkovy duše
Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění přáním a potřebám zákazníků.…
Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a většina z nich se týká…