Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…
Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho samého počátku: Když se klient…
Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší konkurencí a zařizovat se podle…
Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se…
Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…
Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat…
Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s…
Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s …
Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…