Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče
Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně pracující společnosti se…
Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých…
Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší…
Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a vyžaduje jak určité i…
Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo…
Kroky k udržení top klientů
Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních příležitostí jedním z…
Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…
Jak by měl vypadat ideální chat mezi klientem a firmou
Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační kanály, které interakci mezi…
Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v …