Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu?
Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje…
5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat
V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v řadě jiných je zákaznický…
Šest kroků k získání loajálních klientů
Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit…
Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit
Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste…
Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne
Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu vaší klientely. Anebo jím…
10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát
Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší společnosti zcela zásadní.…
Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče
Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně pracující společnosti se…
Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých…
Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší…