Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Čtyři kroky k udržení vašich klientů
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než…
4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem.…
Sedm strategií pro udržení klientů
Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet si toho stávajícího.…
Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu
Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost. Pracovníci zákaznického…
Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu
Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují zavedené společnosti, jako…
Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta
V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé…
5 tipů, jak vyřešit konflikt se zákazníkem
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu. Je potom úkolem…
Přehnaná personalizace může klienta znechutit
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc: Personalizace je základ…
Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu
Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají.…