Články z oblasti vzdělávání a poradenství
„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále…
Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k …
4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění…
Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu.…
Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat…
Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?
Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické…
Čtyři kroky k udržení vašich klientů
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než…
4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem.…
Sedm strategií pro udržení klientů
Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet si toho stávajícího.…