Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může mít celou řadu příčin. Od…
Zákaznický servis, který si klienti zamilují
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela…
Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik…
„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále…
Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k …
4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění…
Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu.…
Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat…
Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?
Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické…