Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a vyžaduje jak určité i…
Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo…
Kroky k udržení top klientů
Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních příležitostí jedním z…
Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…
Jak by měl vypadat ideální chat mezi klientem a firmou
Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační kanály, které interakci mezi…
Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v …
Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může mít celou řadu příčin. Od…
Zákaznický servis, který si klienti zamilují
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela…
Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik…