Články z oblasti vzdělávání a poradenství
CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat?
Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve…
Jak nastavit live chat pro vaše B2B zákazníky
Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními partnery. Je to totiž…
Zůstaňte ve spojení i na dálku - vyzkoušejte Google Hangouts
Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její vyhledávač zpracuje přes 5…
Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty
Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu.…
B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat
B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných vymožeností v posledních…
Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…
5 zvyků prodejců, kteří mají věrné klienty
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…
Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí…
Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit…